Întrebări Frecvente
- Acasă
- Întrebări Frecvente
Descoperă răspunsurile la întrebările tale
Suntem aici pentru a-ți oferi claritate și înțelegere despre produsele noastre, tehnologiile utilizate și modul în care acestea pot contribui la protecția sigură și eficientă a afacerii tale împotriva incendiilor. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, nu ezita să ne contactezi și vom fi bucuroși să te ajutăm!
Servicii profesionale
De la verificări periodice și mentenanță, până la reparații și consultanță specializată, suntem aici pentru a ne asigura că afacerea ta este în siguranță.
Gamă variată
De la instalații de stingere cu apă, spumă, până la sisteme cu gaze, instalații de detecție și semnalizare a incendiilor, avem tot ceea ce îți trebuie pentru a-ți proteja afacerea.
Proiectele noastre
Fiecare proiect reprezintă o poveste de succes. Împreună contribuim la crearea unui mediu mai sigur sigur și protejat împotriva evenimentelor neașteptate.
Tu ce întrebări ai?
Acele stingătoare care sunt introduse pe piața din România, care respectă standardele europene în vigoare.
În primul rând, produsul trebuie schimbat cu unul certificat, așa ca fiți atenți și achiziționați de prima data numai produse care respectă standardele în vigoare și dețin certificări/agrementări în acest sens. În al doilea rând puteți să aveți probleme cu compania de asigurări în cazul unui eveniment nedorit.
- după agentul de stingere: cu pulbere, cu spuma, cu CO2, cu apă, cu agent curat.
- portative (cele cu capacitatea agentului de stingere până la 12 kg și care nu au roți) și transportabile (cele care au de regulă 25, 50, 100 kg) și care au suport pentru transport.
Mentenanța la stingătoare se efectuează anual. Această periodicitate este esențială pentru a asigura că stingătoarele sunt în stare optimă de funcționare și pot fi utilizate eficient în caz de urgență. Verificările anuale permit identificarea și remedierea oricăror probleme, asigurând astfel conformitatea cu reglementările de siguranță și protejarea eficientă a bunurilor și a vieților.
După ce ne puneți la dispoziție planurile spațiului în format digital sau ne puneți la dispoziție informații tehnice suplimentare, colegii noștri se vor ocupa în aproximativ 1-2 zile de redactarea unei oferte.
Un sistem de semnalizare și alarmare la incendiu este necesar în diverse situații, inclusiv atunci când:
- Există riscul de apariție a incendiilor într-un spațiu comercial, industrial sau rezidențial.
- Clădirile sau structurile sunt utilizate pentru scopuri publice sau comerciale, iar siguranța personalului și a clienților este o prioritate.
- Reglementările locale sau naționale cer instalarea unui astfel de sistem în anumite tipuri de clădiri sau pentru anumite activități.
- Un sistem de alarmare este necesar pentru a avertiza persoanele din interiorul clădirii în caz de incendiu, permițându-le să evacueze în siguranță.
- Este necesar să se notifice prompt autoritățile de intervenție în caz de incendiu, pentru a minimiza pierderile materiale și umane.
- Există echipamente sau bunuri valoroase care trebuie protejate împotriva distrugerii cauzate de incendiu.
Da, în multe jurisdicții, este necesar să obții o autorizație de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) pentru anumite tipuri de construcții, activități sau evenimente. Această autorizație este emisă de către autoritățile locale pentru a confirma că structura sau activitatea respectă standardele de siguranță împotriva incendiilor și că sunt implementate măsurile adecvate pentru prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență, inclusiv incendiile.